Блог
Начало / Блог
Дефиниция: Бранд
Какво всъщност е бранд? Представи си бранда като магическа приказка, която разказваш на приятелите си. Не е просто лого или красива опаковка. Бранд е онова специално нещо, което кара хората да те избират сред всички останали. Защо избираме една марка пред друга? Защото тя ни разказва история. Защото имаме спомени за нея. Защото ни докосва […]
Как да бъдем забележителни
1. Осъзнай спешността на ситуацията. Полумерките няма да свършат работа. Единственият начин да израснеш е да изоставиш стратегията си да правиш онова, което си правил вчера, но по-добре. Поеми ангажимент. 2. Забележителен не означава забележителен за теб. Означава забележителен за мен. Ще кажа ли нещо за него? Ако не, тогава си посредствен, а посредствеността е […]
Маркетинг с позволение
Маркетингът с позволение е привилегия (не право) да изпращаш очаквани, лични и релевантни съобщения на хора, които действително искат да ги получат. Той признава новата сила на най-добрите потребители да игнорират маркетинга. Осъзнава, че отношението с уважение към хората е най-добрият начин да спечелиш тяхното внимание. Фразата “обръщам внимание” е ключова тук, защото специалистите по […]